Политика за връщане

Имаме 14-дневна политика за връщане, което означава, че имате 14 дни след получаването на продукта, за да поискате връщане.

За да може да бъде върнат, артикулът ви трябва да е в същото състояние, в което сте го получили, да не е носен или използван, да е с етикети и да е в оригиналната си опаковка. Ще ви е необходима и касова бележка или доказателство за покупка.

За да започнете връщане, можете да се свържете с нас на тел - 0896234542/0893927392
Ако връщането ви бъде прието, ще ви изпратим етикет за връщане, както и инструкции как и къде да изпратите пратката си. Артикули, изпратени обратно до нас, без предварително да сте поискали връщане, няма да бъдат приети.

Винаги можете да се свържете с нас за всякакви въпроси, свързани с връщането, на 0896234542/0893927392

Повреди и проблеми:

1. Проблем с качеството: Клиентът трябва да предостави снимки или видеоклипове в рамките на 14 дни от получаването на стоките, като снимките или видеоклиповете трябва да бъдат показани: логистичната товарителница върху опаковката на продукта (номерът на товарителницата и адресът на доставка трябва да бъдат включени в товарителницата).
Може ясно да покаже проблемите с качеството на продукта.

След предоставяне на горепосочената информация имаме две възможности:

(1) Ако проблемът с качеството може да бъде решен с аксесоари, можем да ги предоставим безплатно. Ако изпращането на аксесоари може да реши проблема , връщане не се приема.

(2) Ако проблемът с качеството е много сериозен и не може да бъде решен чрез аксесоари, продуктът може да бъде възстановен на половин цена или дори изцяло. Конкретната сума за възстановяване трябва да се обсъди с клиента.
2. За проблеми с качеството, повдигнати над 14 дни или причинени от неправилна човешка работа, можем да предоставим  аксесоари за решаването им.

След получаването на пакета над 14 дни некачествени проблеми или невъзможност за доказване на проблеми с качеството:

(1) Не се възстановяват суми

Възможност за връщане в рамките на 14 дни от получаването на пакета (безплатно връщане)

Изпращаме етикет за връщане на клиента и той може да получи пълно възстановяване на сумата, след като изпрати пакетите обратно в нашия склад.

Замяна

Най-бързият начин да си гарантирате, че ще получите това, което искате, е да върнете наличния артикул и след като връщането бъде прието, да направите отделна покупка за новия артикул.

Възстановяване на суми

Ще ви уведомим, след като получим и проверим вашето връщане, и ще ви съобщим дали възстановяването е било одобрено или не. Ако бъде одобрено, сумата ще ви бъде автоматично възстановена по първоначалния ви начин на плащане в рамките на 10 работни дни. Моля, не забравяйте, че обработката и осчетоводяването на възстановяването може да отнеме известно време и на вашата банка или компания за кредитни карти.